22.2.10

TV μεσημέρια (17 days left)

2 σχόλια:

  1. 1. η κυρία Λικιαρδοπούλου είναι πολύ συμπαθητική περσόνα και μου αρέσει να ακούω τη γνώμη της στην τιβί.
    2. Μικρή ιστορία με τον Νίκο Παρτσώλη: Είχα πάει, που λέτε, το 2008 στο Βελιγράδι να επισκεφτώ την αδερφή μου και με την ευκαιρία να δω Eurovision και Καλομοίρα (ναι, είμαι ΣΕ ΟΛΑ μέσα). Έκανα λοιπόν, βόλτες με την αδερφή μου στην κεντρικότερη οδό του Βελιγραδίου (Cneza Mihaila, νομίζω) και μπήκα σε ένα βιβλιοπωλείο να χαζέψω. Ξάφνου, εισβάλλει στο μαγαζί ο Παρτσώλης, κοψοχολιασμένος και λαχανιασμένος και ζητούσε επίμονα από τον υπάλληλο να αγοράσει konkards... Εννοείται ότι ήθελε να πει κονκάρδα, δηλαδή pin, αλλά πάνω στη φούρια του έλεγε ό,τι να'ναι... Εννοείται ότι τον βοήθησα, μιλήσαμε λίγο για τα Καλομοιρίστικα, τα τι κάνετε εσείς οι Ελληνίδες εδώ και τέτοια και τελικά αγόρασε και τα konkards του!!! χαχαχα Δε ξέρω αν θυμάται το μικρό αυτό περιστατικό αλλά εμένα μου έμεινε αξέχαστος και χαίρομαι όταν τον βλέπω στην τιβί γιατί ήταν πολύ συμπαθής!
    Αυτά! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος24/2/10, 8:39 μ.μ.

    mano to blog sou epese 17 meres ekso

    ΑπάντησηΔιαγραφή